Reklamáció kezelés

15 napon belül pénzvisszafizetési garancia, amennyiben a termék hordatlan, hibátlan állapotú. Eredeti csomagolásban van, valamint rendelkezel a számlával. 

Ajándékkártya vásárlásra nem tudunk pénzvisszatérítést vállalni.

Személyes bolti vásárlás és visszajuttatás telefonos egyeztetés mellett lehetséges. Postai úton a szállítás a vevő terhére történik, utánvétes szállítás esetében nem áll módunkban átvenni a csomagot.

Ha terméken látható nyomokat találunk – nem megfelelő állapotban – kapjuk vissza ahogy elküldtük, akkor nem tudjuk visszatéríteni az összeget.

Visszatérítés

Amikor megkapjuk a terméket, tüzetesen átnézzük, majd e-mailben értesítünk, hogy megkaptuk a visszajuttatott ékszert. Az átvizsgálás után pedig jelzünk, hogy elfogadjuk vagy elutasítjuk-e a kérést a visszatérítésre.

Ha elfogadjuk, akkor a visszatérítés elindul és a megadott számlaszámra visszajuttatjuk az összeget.

Ennek az átfutási ideje a mindenkori banki folyamat lefutásától függő idő.

Késik vagy nem érkezik meg a visszatérítés

Ha nem kaptad meg a visszatérítést, még először kérlek ellnőrizd a bankszámlád. Néha beletelik egy kis időbe, amíg egy ilyen folyamat végigmegy.

Ha ezek után sem történik semmi, akkor meg kell kérdezni az illetékes bankot, hogy nem tudnak-e valamit ez ügyben.

Ha nincsen semmi jele, akkor kérlek szólj nekünk (email), és akkor utána járunk, hogy mi lehet a probléma.

Akciós visszatérítés

Az általános termékekre érvényes a visszatérítés. Az akciós termékeket nem áll módunkba visszatéríteni.

Csere

Abban az esetben cserélünk terméket, ha a vásárolt terméknek valami baja van. Kézhezvételkor kérjük jelezni, hogy ugyanerre a termékre szeretnéd-e vagy egy másikra. (e-mailben) (melyik termékre)

Ajándék

Ha a vásárolt termékhez ajándék is járt, akkor azt is az eredeti formában kell együtt visszaküldeni.

Szállításos visszaküldés

Hogyha vissza szeretnéd küldeni a terméket, akkor először kérjük küldj e-mailt a termékről és a visszaküldés okáról. 

A szállítási költség a vevőt terheli, utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni. A szállítási költséget nem tudjuk megtéríteni. A visszatérítés ezért csupán a vásárolt termékre érvényes, a szállítási költség le lesz belőle vonva.

Attől függően, hogy hova vagy hogyan küldjük a csere terméket, a szállítási idő eltérő lehet. Ha gyártani kell, akkor a gyártási idő kicsit megnöveli.

Segítségre van szükséged?

Lépj kapcsolatba velünk{email}, ha kérdés merülne fel a visszatérítéssel kapcsolatban.