Reklamáció kezelés

15 napon belül pénzvisszafizetési garancia, amennyiben a termék hordatlan, hibátlan állapotú. Eredeti csomagolásban van, valamint rendelkezel a számlával. 

Ajándékkártya vásárlásra nem tudunk pénzvisszatérítést vállalni.

Személyes bolti vásárlás és visszajuttatás telefonos egyeztetés mellett lehetséges. Postai úton a szállítás a vevő terhére történik, utánvétes szállítás esetében nem áll módunkban átvenni a csomagot.

Ha terméken látható nyomokat találunk – nem megfelelő állapotban – kapjuk vissza ahogy elküldtük, akkor nem tudjuk visszatéríteni az összeget.

Visszatérítés

Amikor megkapjuk a terméket, tüzetesen átnézzük, majd e-mailben értesítünk, hogy megkaptuk a visszajuttatott ékszert. Az átvizsgálás után pedig jelzünk, hogy elfogadjuk vagy elutasítjuk-e a kérést a visszatérítésre.

Ha elfogadjuk, akkor a visszatérítés elindul és a megadott számlaszámra visszajuttatjuk az összeget.

Ennek az átfutási ideje a mindenkori banki folyamat lefutásától függő idő.

Késik vagy nem érkezik meg a visszatérítés

Ha nem kaptad meg a visszatérítést, még először kérlek ellnőrizd a bankszámlád. Néha beletelik egy kis időbe, amíg egy ilyen folyamat végigmegy.

Ha ezek után sem történik semmi, akkor meg kell kérdezni az illetékes bankot, hogy nem tudnak-e valamit ez ügyben.

Ha nincsen semmi jele, akkor kérlek szólj nekünk (email), és akkor utána járunk, hogy mi lehet a probléma.

Akciós visszatérítés

Az általános termékekre érvényes a visszatérítés. Az akciós termékeket nem áll módunkba visszatéríteni.

Csere

Abban az esetben cserélünk terméket, ha a vásárolt terméknek valami baja van. Kézhezvételkor kérjük jelezni, hogy ugyanerre a termékre szeretnéd-e vagy egy másikra. (e-mailben) (melyik termékre)

Ajándék

Ha a vásárolt termékhez ajándék is járt, akkor azt is az eredeti formában kell együtt visszaküldeni.

Szállításos visszaküldés

Hogyha vissza szeretnéd küldeni a terméket, akkor először kérjük küldj e-mailt a termékről és a visszaküldés okáról. 

A szállítási költség a vevőt terheli, utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni. A szállítási költséget nem tudjuk megtéríteni. A visszatérítés ezért csupán a vásárolt termékre érvényes, a szállítási költség le lesz belőle vonva.

Attől függően, hogy hova vagy hogyan küldjük a csere terméket, a szállítási idő eltérő lehet. Ha gyártani kell, akkor a gyártási idő kicsit megnöveli.

Segítségre van szükséged?

Lépj kapcsolatba velünk{email}, ha kérdés merülne fel a visszatérítéssel kapcsolatban.

Szállítás menete: 

A megredneléskor kiválasztott opciónál van feltüntetve, hogy nagyjából melyik szállítási opciónál mennyi idővel lehet számolni. 

Pl Posta 1-2 munkanap, Foxpost automata 1-2 munkanap, foxpost házhozszállítás 2-5 munkanap. Szállítási költséget a rendléskor adja meg a rendszer.

Ha raktáron lévő terméket választ akkor remélhetőlet aznap fel tudjuk adni ha olyan termékről amit gyártani kell akkor azt a lehető leghamarabb elkészítjük és azután tuduk küldeni. Ha sürgős akkor rendeléskor utalásos opciót kellene választani és telefonon egyeztetni hogy sikerül-e időre elkészíteni vagy nem. Ha tudjuk vállalni csak utána kell utalni. A termék legyártása után egyől adjuk is fel a vevő álltal választott szállítási opcióra.

Reklamáció kezelés

15 napon belül pénzvisszafizetési garancia, amennyiben a termék hordatlan, hibátlan állapotú. Eredeti csomagolásban van, valamint rendelkezel a számlával. 

Ajándékkártya vásárlásra nem tudunk pénzvisszatérítést vállalni.

Személyes bolti vásárlás és visszajuttatás telefonos egyeztetés mellett lehetséges. Postai úton a szállítás a vevő terhére történik, utánvétes szállítás esetében nem áll módunkban átvenni a csomagot.

Ha terméken látható nyomokat találunk – nem megfelelő állapotban – kapjuk vissza ahogy elküldtük, akkor nem tudjuk visszatéríteni az összeget.

Visszatérítés

Amikor megkapjuk a terméket, tüzetesen átnézzük, majd e-mailben értesítünk, hogy megkaptuk a visszajuttatott ékszert. Az átvizsgálás után pedig jelzünk, hogy elfogadjuk vagy elutasítjuk-e a kérést a visszatérítésre.

Ha elfogadjuk, akkor a visszatérítés elindul és a megadott számlaszámra visszajuttatjuk az összeget.

Ennek az átfutási ideje a mindenkori banki folyamat lefutásától függő idő.

Késik vagy nem érkezik meg a visszatérítés

Ha nem kaptad meg a visszatérítést, még először kérlek ellnőrizd a bankszámlád. Néha beletelik egy kis időbe, amíg egy ilyen folyamat végigmegy.

Ha ezek után sem történik semmi, akkor meg kell kérdezni az illetékes bankot, hogy nem tudnak-e valamit ez ügyben.

Ha nincsen semmi jele, akkor kérlek szólj nekünk (email), és akkor utána járunk, hogy mi lehet a probléma.

Akciós visszatérítés

Az általános termékekre érvényes a visszatérítés. Az akciós termékeket nem áll módunkba visszatéríteni.

Csere

Abban az esetben cserélünk terméket, ha a vásárolt terméknek valami baja van. Kézhezvételkor kérjük jelezni, hogy ugyanerre a termékre szeretnéd-e vagy egy másikra. (e-mailben) (melyik termékre)

Ajándék

Ha a vásárolt termékhez ajándék is járt, akkor azt is az eredeti formában kell együtt visszaküldeni.

Szállításos visszaküldés

Hogyha vissza szeretnéd küldeni a terméket, akkor először kérjük küldj e-mailt a termékről és a visszaküldés okáról. 

A szállítási költség a vevőt terheli, utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni. A szállítási költséget nem tudjuk megtéríteni. A visszatérítés ezért csupán a vásárolt termékre érvényes, a szállítási költség le lesz belőle vonva.

Attől függően, hogy hova vagy hogyan küldjük a csere terméket, a szállítási idő eltérő lehet. Ha gyártani kell, akkor a gyártási idő kicsit megnöveli.

Segítségre van szükséged?

Lépj kapcsolatba velünk{email}, ha kérdés merülne fel a visszatérítéssel kapcsolatban.

Szállítás menete: 

A megredneléskor kiválasztott opciónál van feltüntetve, hogy nagyjából melyik szállítási opciónál mennyi idővel lehet számolni. 

Ha raktáron lévő terméket választ akkor remélhetőlet aznap fel tudjuk adni ha olyan termékről amit gyártani kell akkor azt a lehető leghamarabb elkészítjük és azután tuduk küldeni. Ha sürgős akkor rendeléskor utalásos opciót kellene választani és telefonon egyeztetni hogy sikerül-e időre elkészíteni vagy nem. Ha tudjuk vállalni csak utána kell utalni. A termék legyártása után egyől adjuk is fel a vevő álltal választott szállítási opcióra.

Utánvétes szállítás: nincs

Sajnos a néhány vevő visszaélt a szolgáltatással és emiatt ezt az opciót megszüntettük a rendszerben. A keletkezett kellemetlenségért elnézést kérünk! 

Kártyás és utalásos opcióval tudunk tovább működni. Ha bármelyikkel bármi fennakadás van akkor kérem jelezzék telefonon vagy írásban akár a chat fülön akár e-mailben vagy sms-ben google facebook instagram-on keresztül.